Monday, November 3, 2014

Web Rasmi Norez Impian Enterprise

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Norez Impian Enterprise (CA0214004-T) adalah syarikat tunggal ditubuhkan pada tahun 2014. Norez Impian menjalankan perniagaan pemborong dan peruncit pakaian muslimah dan tekstil. Dibawah Norez Impian juga terdapat 2 jenama lain iaitu NazaNordin Pahang dan KAIN.



NazaNordin Pahang keluaran pakaian yang bercirikan muslim seperti jubah, blouse, skirt labuh, baju kurung, dan sebagainya. Manakala, KAIN pula adalah jualan pakaian atau tekstil yang selain daripada jenama NazaNordin Pahang.
Selain itu, dropship juga diwujudkan iaitu NIAGA KAIN bagi memberi peluang kepada  ejen kami untuk menjalankan pernigaan menjual barangan muslimah dan berkomunikasi dengan pihak kami untuk mendapatkan informasi tentang barangan jualan.

Kami di NIAGA KAIN berharap sekiranya kita dapat berkongsi ilmu perniagaan atas talian (Online) mahupun Offline.

Nama saya Noorul Nazaziah Binti Nordin. Saya berumur 28thn. Saya adalah pemilik kepada perniagaan yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) atas nama NOREZ IMPIAN ENTERPRISE (CA0214004-T)

Kami hanya melakukan perniagaan secara atas talian (Online) sahaja. Oleh itu, sebarang pertanyaan atau maklumat boleh terus hubungi saya.

Kampung Baru,

28700 Bentong,
Pahang Darul Makmur
HP : +6012 2588853
email: nazaziah.nordin@gmail.com

Kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada pelanggan-pelanggan kami dan juga ejen kami yang sentiasa menyokong kuat perniagaan ini. Apa yang penting, jangan segan untuk bertanya.

Sekiranya saya atau admin saya terlambat membalas email/whatsapp/telegram/sms/pm saya minta maaf terlebih dahulu & sangat berharap anda akan beri sedikit masa untuk kami melayan anda.

SELAMAT MAJU JAYA. SEGALA SILAP DAN SALAH KAMI MOHON MAAF. 



No comments:

Post a Comment